Terug van de Bromovulkaan... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Niels en Veronique - WaarBenJij.nu Terug van de Bromovulkaan... - Reisverslag uit Ubud, Indonesië van Niels en Veronique - WaarBenJij.nu

Terug van de Bromovulkaan...

Door: Niels en Veronique

Blijf op de hoogte en volg Niels en Veronique

05 December 2010 | Indonesië, Ubud

Hier vanuit een bloedheet Bali!

Na ons avontuur bij de Bromo (en ja, het was super spectaculair!) zijn we doorgereisd naar Bali. Hier hebben we op het strand lekker een paar dagen kunnen uitrusten. "s morgens wel weer vroeg op om de dolfijnen te zien.

Nu zijn we in de stad Ubud, het is hier echt bloedheet, zelfs voor mijn doen. Net even wezen shoppen en wat drank naar binnen gegooid, zo lekker plonzen in het zwembad.

Overmorgen gaan we met de boot naar Lombok waar we vooral veel gaan snorkelen.

Ook hier lukt het niet de foto's erop te krijgen dus we proberen het straks nog even.

Joke, fijn dat je Indy wat aangetrokken hebt, ze zal het wel stervenskoud hebben! (ik ben het er niet mee eens!) Wel erg voor jullie allemaal dat het zo koud is!

Leuk dat iedereen ons volgt, wij gaan nog een paar dagen genieten.

Veel liefs,

Veronique (en Niels natuurlijk)

• 06 December 2010 - 22:13

Pa En Ma:

Hoi Niels en Veronique,

Geniet nog maar lekker een paar dagen
    van het mooie weer.
    Hier is het nog steeds koud en somber.

Nog even een paar nieuwtjes uit Nederland.

Afgelopen weekend was er veel vertraging op Schiphol door de sneeuw, nu op maandag door de dichte mist. Hopelijk zijn deze problemen a.s. vrijdag voorbij.
    Bij Ajax is Martin Jol vertrokken als trainer, Frank de Boer neemt zijn plaats in.
    Vanaf hier een goede terugreis en tot vrijdag.

Groetjes van ons.

• 07 December 2010 - 08:39

Anne:

Hoi globetrotters,

Een wereld vol contrasten. Bij jullie bloedheet en wij krijgen wintertenen. Geruststellend voor ons is dat de elf-Stedencommissie nog niet bij elkaar zijn geweest. Vrijdag, als jullie terugkomen is het kwakkel weer. Dus haal de truien maar vast uit de koffers. Op die dag staken de postbodes maar dat jullie een biet zijn, neem ik aan. Geniet nog even, een goede terugreis en kom gezond weer thuis. Tot gauw!

Nieuws uit Doetinchem:
    Een auto met daarin drie personen heeft zondagavond de pui geramd van het Esso-tank station aan de Europaweg in Doetinchem. Dat gebeurde tegen half acht. Nadat de bestuurder had getankt, schoot de auto naar voren en ramde de pui. Er ontstond een ravage, maar er vielen geen gewonden. "Mensen in de winkel konden net op tijd opzij springen", zegt pompeigenaar André Lukassen.
    Het ongeluk gebeurde doordat de Roemeense bijrijder de sleutel omdraaide terwijl de bestuurder de tankbeurt afrekende. De auto stond nog in de versnelling en schoot daarom door de pui heen, met veel glasschade als gevolg. De bijrijder, die met het omdraaien van de sleutel bestuurdershandelingen heeft uitgevoerd, is aangehouden omdat bleek dat hij alcohol gedronken had. Hij is meegenomen naar het bureau voor een ademanalyse. De uitkomst daarvan is nog onbekend.
    Het is de tweede keer in korte tijd dat er een auto door de pui rijdt. De shop zou maandag verbouwd worden.

Weer voor Doetinchem op dinsdag 7 december:
    neerslagkans: 20%
    neerslaghoeveelheid: 0mm

• 09 December 2010 - 11:32

Anne:

W E L K O M - T H U I S ! ! !

• 11 December 2010 - 14:38

Tineke En Nico:

Ongelooflijk wat is de tijd vlug gegaan, maar jullie hebben het prachtig gehad, leuk om alles te lezen, net alsof we dicht bij jullie zijn geweest.
    Welkom Thuis!!!

Tot snel we moeten maar weer eens afspreken...

Groetjes uut Nijkerk